..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Znaki zodiaku



Jednym z elementów tworzenia postaci jest wybór jej znaku zodiaku. Każdy z nich posiada przyporządkowane do niego umiejętności. Zaklęcia i moce będą miały największe znaczenie na początku gry, kiedy nasza postać nie będzie posiadać wielu magicznych przedmiotów, przewyższających je użytecznością.


Atronach
Zdolności: Absorpcja Magii (50 pkt); Premia do Maksymalnej Many (2 x Int); Blokada Many
Zdolności Atronacha są często używane jako tarcza przeciw magii (absorpcja). Znak ten zapewnia duże zwiększenie Many, jednak ze względu na jej blokadę, nie może ona być regenerowana przez sen, co dla postaci posługujących się wyłącznie magią, może być uciążliwe.

Cień
Moce: Niewidzialność (przez 60s. na siebie)
Moc proponowana przez Cień jest przydatna głównie dla złodziei i szpiegów. Raczej nie podbije serc wojowników, przedkładających otwarte starcie nad skradanie się.

Czeladnik
Zdolności: Premia do Maksymalnej Many (1,5 x Int); Podatność na magię (50%)
Postacie spod znaku Czeladnika są zwykle magami lub czarownikami. Są oni jednak mało odporni na magię, co w połączeniu z niektórymi rasami (Wysokie elfy) może prowadzić do otrzymywania wyjątkowo dużych obrażeń.

Dama
Zdolności: Zwiększa się osobowość (25pkt); Zwiększa się wytrzymałość (25pkt)
Znak ten nie posiada niekorzystnych zdolności. Dzięki zwiększonej osobowości, nasza postać łatwiej nawiąże kontakty w świecie Morrowind, a dzięki wytrzymałości, poradzi sobie z tymi, którzy jednak jej nie polubią.

Kochanek
Zdolności: Zwiększa się Zwinność (25pkt)
Moce: Paraliż przez 60s. na cel; Obniżenie Kondycji (200pkt na siebie)
Kochanek jest wybierany często wraz z profesją złodzieja, jednak nadaje się dla wielu postaci. Zwiększenie zwinności, pomaga w skradaniu się, otwieraniu zamków oraz w walce, a możliwość sparaliżowania wroga, wydaje się być jedną z przyjemniejszych.

Lord
Zdolności: Podatność na ogień (100%)
Zaklęcie: Przywrócenie zdrowia (2pkt przez 30s. na siebie)
Znak Lorda przez wiele osób uznawany jest za nieprzydatny. Sprawia, że otrzymujemy duże obrażenia od ognia, a regeneracja zdrowia dalej przebiega bardzo wolno.

Mag
Zdolności: Premia do Maksymalnej Many (0,5 x Int)
Znak dobry dla przedstawicieli magicznych profesji. Chociaż nie wzmacnia Many w takim samym stopniu co Atronach, dzięki możliwości jej regeneracji w czasie snu, wydaje się być mniej kłopotliwy.

Rumak
Zdolności: Zwiększa się szybkość (25 pkt)
Rumak to znak dla tych, którzy lubią poruszać się piechotą, jednak woleliby skrócić czas podróży. Wiele osób uważa ten znak za mało przydatny.

Rytuał
Zaklęcia: Odstraszenie Ożywieńca (100pkt przez 30s. na cel); Odstraszenie Ożywieńca (100pkt przez 30s. na dotyk)
Moce: Przywrócenie Zdrowia (100pkt na siebie)
Znak przydatny głównie na początku gry, kiedy często będziemy musieli szybko zregenerować zdrowie. Zaklęcia jakie nam oferuje są używane rzadko lub nigdy.

Wieża
Zaklęcia: Wykrycie Zwierzęcia (200 stóp przez 60s. na siebie); Wykrycie Zaklętych Przedmiotów (200 stóp przez 60s. na siebie); Wykrycie kluczy (200 stóp przez 60s. na siebie)
Moce: Otwarcie (50pkt na dotyk)
Wiele osób wybiera ten znak ze względu na możliwość otwierania zamków do poziomu 50. Chociaż jej funkcję mogą przejąć zwoje, wydaje mi się ona wyjątkowo wygodna.

Wojownik
Zdolności: Premia do Ataku (10pkt)
Wojownik to znak przydatny na początku gry. Premia, którą nam daje, zwiększa możliwość trafienia o 10%. Kiedy jednak nasze umiejętności pozwalają na uderzenie w 99% niezawodne, zdolność Znaku Wojownika nie zwiększa naszych szans.

Wąż
Zaklęcia: Trucizna (3pkt przez 30s. na dotyk); Obniżenie Zdrowia (1pkt przez 30s. na siebie)
Ze względu na wolne działanie trucizny i obniżenie zdrowia, niektórzy uważają ten znak za nieprzydatny.

Złodziej
Zdolności: Sanktuarium (10pkt)
Sanktuarium zmniejsza możliwość bycia trafionym o 10%. Znak Złodzieja może być pomocny głównie na początku, kiedy nasza postać ma słabą zbroje i małą żywotność.

Saraj.
komentarz[37] |

Komentarze do "Znaki zodiaku"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda

aktualnie nie jest prowadzona żadna ankieta


   Top 10
   Kody do Morro...
   Zbroje
   Trenerzy
   Kody do Obliv...
   Zadania wątku...
   Niezbędnik ło...
   Deadryczne ru...
   Zadania w Gil...
   Zadania w Gil...
   Miasta

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.033814 sek. pg: