Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
|
|
|
Deadryczne ruiny
Addadshashanammu
Miejsce to znajduje się na południe od Gnaar Mok i na północ od Hla Oad. Całkiem blisko możemy odszukać twierdzę Hlormaren. Spotkać i znaleźć tam można: uzdrowiciela z miksturami, kilku magów, Skrzydlaty Mrok, Posąg Sheogoratha, razem z miksturą pod nim, a z przedmiotów: beczki z bronią, mikstury, kamienie dusz i inne drobiazgi.
Ald Daedroth
Ta lokacja leży na wyspie idealnie na północ od obozu Ahemmusa. Podzielić ją można na: Zewnętrzną Kaplicę, Wewnętrzną Kaplicę, Wejście oraz na prawe i lewe skrzydło. Na początku natknąć się można na parę czarodziei. W Wewnętrznej Kaplicy napotykamy złote bóstwo, inkwizytora razem z czarownicą, zwłoki wraz z ciekawym dobytkiem, a na samym środku posąg Sheogoratha, a pod nim skrzynia z losowo generowanymi przedmiotami. Wejście Ald Daedroth jest miejscem trochę bardziej znaczącym. Na zachętę znajdują się tam dwa trupy: strażnika i czarnoksiężnika. Zaraz za nimi kolejni czarownicy. Po drugiej stronie lokacji czeka na nas inkwizytor wraz z następnym czarownikiem. Dalej możemy być już spokojni. Mimo, że w pomieszczeniu są czarownica, chciwiec i czarownik to nie będą nas atakować. Warto rozglądać się wokoło dlatego że przy tych postaciach znajdziemy parę przedmiotów, a w rogu obok Gambolpuddy - rękawicę z zadania "Sheogorath z Domu Kłopotów”. Oczywiście nie będzie ona zbytnio widoczna :). Do zwiedzenia zostają jeszcze skrzydła. W prawym znajdować się będą czarownicy i ordynatorzy (ci jednak nas nie zaatakują). Warto walczyć z pierwszą dwójką gdyż mają przy sobie wartościowe przedmioty. W lewym skrzydle jest podobna sytuacja. Tym razem nie zaatakują nas inkwizytorzy lecz czarownicy. Warto jednak dostać się do dwóch posągów: Azury i Malacatha.
Ald Sotha
Można się tutaj dostać idąc na północny wschód od Vivek Telvanni. Wchodząc na górny poziom po prawej stronie przyjdzie nam stoczyć bój z agentką i zwiadowcą. Po lewej zaś czeka na nas wojownik wraz z losowym potworem. Podobnie lecz ciekawej jest na dolnym poziomie. Po prawej stronie walczyć będziemy z potworami i zabójczynią ( posiada w miarę przyzwoite przedmioty). Po walce czeka na nas stolik z księgami oraz półka gdzie można się dobrze wzbogacić. Pośrodku poziomu jest wejście do kaplicy, a w niej dwa potwory, mag oraz posąg z ebonowym mieczem i skrzynia z butami św. Rilms ( Potrzebnymi do zadania o tej samej nazwie) wraz z kolejnymi przedmiotami.
Almurbalarammi
To miejsce jest położone prawie na północny wschód od Tel Branora i jest dość prosto zbudowane :) Mamy pięciu różnych wrogo nastawionych osób, a nagrodą jest złoto, mikstury oraz losowe przedmioty - pod posagiem Sheogoratha.
Ashalmawia
Bardzo łatwo tutaj dość, lokacja położona jest blisko na wschód od miasta Ald Velothi. Najpierw do pokonania jest trzech magów. Potem blisko wejścia do drugiego poziomu jest parę drobiazgów i klucz , który otwiera zamknięte drzwi (zabezpieczone pułapką) . W środku jest osoba potrzeba do zadania „Uratuj żonę Sasona”. Można zajrzeć pod posąg. Drugi poziom to zatopione krypty. Mimo, ze jest tam jeden mag to posiada wiele cennych przedmiotów. Na tym poziomie można też znaleźć skrzynie ze złotem wraz z deadrycznymi rzutkami.
strony: [1] [2] [3] [4] |
komentarz[15] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Deadryczne ruiny" |
|
|
|
|
|
|
Sonda |
aktualnie nie jest prowadzona żadna ankieta
|
|
Top 10 |
ShoutBox |
|
|