Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
|
|
|
Zadania wątku głównego
Początek
Nasza praca rozpoczyna się już, gdy Sellus Gravius nakazuje nam dostarczenie paczki Caiusowi Cosadesowi. Możemy go odnaleźć w jego domu, w północno-wschodnim krańcu Balmory. Cosades oferuje nam pracę w Ostrzach. Aby ją dostać powinniśmy rozpocząć także pracę, dla którejś z gildii.
Zadanie pierwsze - Hasphat Antabolis
Pierwsze zadanie polega na odwiedzeniu Hasphata Antabolisa w Gildii Wojowników. Zapytany o informacje, które mamy od niego zdobyć, zleca nam odnalezienie dwemerowej łamigłówki. Znajduje się ona w Arkngthand. Wejście do budowli stanowi mechanizm uruchamiany przez korbę, znajdującą się pomiędzy nim, a mostem. Wewnątrz odnajdziemy parę ciekawych przedmiotów. Kostka, którą mamy dostarczyć Hasphatowi znajduje się na szafce w jednej z Komnat Pustej Dłoni. W drugiej, nie chcąc ominąć okazji do nauczenia się czegoś nowego, możemy przeczytać książkę Taniec w ogniu. Jedyny magiczny przedmiot znajdujący się w budowli to Dwemerowy Złowieszczy Miecz. Leży on w skrzyni na półce skalnej blisko wejścia w Pasażu Pokładów Rudy.
Zadanie drugie - Sharn Gra Muzgob
Caius zleca nam zdobycie informacji od Sharn Gra Muzgob, którą możemy spotkać w gildii magów. W zamian za informacje, mamy udać się do grobowca rodziny Andrano i przynieść z niego czaszkę Llevule Andrano. Aby ułatwić nam wyprawę, Sharn Gra Muzgob obdarowywuje nas magicznym sztyletem i kilkoma zwojami. W grobowcu, leżącym przy drodze między Pelagiadem, a rozstajem prowadzącym do Vivek i Seyda Neen, obok czaszki odnajdziemy kolejną magiczna broń: Sztylet Sądu, a także książkę 36 lekcja Viveka i Zwój Żywiołu Ognia. Strzelcy mogą skorzystać ze sklepu samoobsługowego jakim mogą stać się martwe szkielety i wynieść ze sobą Strzały Błyskawic.
Zadanie trzecie - Informatorzy w Vivek
Caius chce, abyśmy zdobyli dla niego informacje o Szóstym Rodzie i Nerevaryjczyku. W tym celu mamy odwiedzić trzech mieszkańców Vivek: Addhiranirrę, Huleeya i Mehrę Milo.
Addhiranirr to złodziejka, którą znajdziemy w północno-wschodniej części kanałów dzielnicy św. Olmsa. Nie będzie chciała z nami rozmawiać, dopóki nie pomożemy jej w uniknięciu spotkania z agentem Biura Spisów i Opodatkowania lub kupimy sobie jej przychylnosć. Agenta Biura Spisów i Opodatkowania, Duvianusa Platoriusa, odnajdziemy przy wejściu na dolny parter św. Olmsa. Gdy usłyszy, że poszukiwana przez niego złodziejka opuściła budynek, ucieszy się i nie będzie dłużej stanowił problemu.
Huleeya odnajdziemy w barze Pod Czarnym Skarabeuszem na dolnym parterze w Dzielnicy Przybyszów. Chętnie odpowie na nasze pytania, jednak dopiero po odprowadzeniu go do znajomej księgarni, Rzadkie Księgi Jobashy, po przeciwnej stronie parteru. Huleeya czuje się bardzo zaniepokojony spojrzeniami osób znajdujących się w barze. Sugerują one, że żywy nie opuści tamtego miejsca. Aby to zmienić, najlepiej nieznacznie wzbudzić ich sympatię słodkim brzęczeniem monet.
Ostatnią wspomnianą informatorką jest Mehra Milo. Odnajdziemy ją w bibliotece miejskiej w Domu Mądrości. Proponuje nam ona odnalezienie księgi Prawdziwe Oblicze, która ma zawierać interesujące nas informacje. Jeden z najbliższych egzemplarzy możemy znaleźć w tajnej bibliotece. Wejście do niej stanowi klapa w podłodze Biura Straży w Domu Sprawiedliwości. Wewnątrz na licznych regałach odnajdziemy wiele książek. Poszukiwana przez nas znajduje się w trzecim rzędzie od wejścia, a interesujące lekcje Viveka w drugim.
Zadanie czwarte - Popielny Informator
Caius pragnie informacji od popielnego kupca, Hassouriego Zainsubani. Odnajdziemy go w Szynku Ald Skar w Ald’ruhn. Rozmowę najlepiej zacząć od odkrycia, że jest on pasjonatem poezji i podarunek z książki byłby bardzo mile widziany. Wiedząc, jak miło poczułby się obdarowany, możemy zakupić jakiś tom poezji w pobliskiej księgarni lub wykraść go z jednego z pokojów w dolnym poziomie szynku. Strażnicy nie pozwolą nam jej zabrać, jeżeli wcześniej nie odwiedzimy księgarni i nie poznamy tytułów szukanych przez nas dzieł.
Zadanie piąte - Odnalezienie obozu Urshilaku
Zadanie to wymaga pewnych przygotowań. Należy do nich odwiedzenie w Forcie Księżycowym Somutisa Vunnisa, w komnacie obok głównej sali i Cruliusa Pontaniana, w południowej części pomieszczenia. Od nich uzyskamy przydatne mikstury i zwoje. Informacji o położeniu obozu Urshilaku, powinniśmy szukać u Nuleno Tedas z posterunku w Maar Gan. Osoba ta, skieruje nas nad morze. Po opuszczenia miasta na wschód, obok łazika, powinniśmy skręcić w pierwszą drogę prowadzącą mniej więcej na północ. Po przejściu, niezbyt wysokiego zbocza na jej końcu, powinniśmy dojść do foyady, widocznej na mapie jako jasna droga. Jej powinniśmy się trzymać, aż dojdziemy do brzegu. Tam, wodą już, należy przepłynąć na wschód do ruin. Później już tylko parę kroków w tą samą stronę będzie dzielić nas od obozu.
W obozie jesteśmy osobą obcą. Aby zmusić kogokolwiek do rozmowy z nami, powinniśmy iść do Zabamunda, omówić pewne sprawy. Będzie się to wiązało z okazaniem uprzejmości i poszanowania w postaci 200 septimów. Z jego pozwoleniem możemy porozmawiać z Sul-Matuulem. Ten, nakazuje nam odnalezienie Łuku Wycieńczenia, znajdującego się w Cmentarnych Jaskiniach Urshilaku. Aby do nich dojść powinniśmy, skierować się na plaże (na północy), iść nią na wschód, aż trafimy na parę kamieni, ustawionych jeden na drugim. Od tego znaku, powinniśmy iść na południe, do wejścia do jaskiń. Będzie to kompleks, zaczynający się od Gwiezdnego Grobowca, w którym warto mieć mikstury latania i często patrzeć na mapę, aby nie ominąć atrakcji, takich jak przejście pod wodospadem. Łuk Wycieńczenia znajdziemy u ducha Sul-Senipula w Grobowcu Juno. Po powrocie do obozu, otrzymamy go na własność, zostaniemy mianowani przyjacielem obozu oraz zyskamy możliwość rozmowy z wieszczką, Nibani Maesą. Oprócz wiedzy o przepowiedniach nerevaryjskich otrzymamy od niej zadanie ich dotyczące, jednak przed jego wypełnieniem, powinniśmy udać się do Caiusa.
Zadanie szóste - Odnalezienie bazy Szóstego Rodu
Caius każe nam udać się do Fortu Jeleniego, do Raesy Pulli (stojącej naprzeciwko wejścia), abyśmy wysłuchali historię napadu spaczonych istot na patrol w okolicach Gnaar Mok. Naszym zadaniem jest odnalezienie jaskiń, będących bazą Szóstego Rodu i zabicie Dagoth Garesa. Od naszej informatorki uzyskujemy informacje o położeniu wioski Gnaar Mok. Mając ją zaznaczoną na mapie, powinniśmy do niej dotrzeć bez większych problemów. Tam, od każdego przechodnia możemy dowiedzieć się, że jaskinie Ilunibi, zamieszkiwane przez członków Szóstego Rodu, znajdują się w północnej części Skały Khartaga, która leży na północny zachód od wioski. Dagotha Garesa odnajdziemy w części jaskini zwanej Potępieniem, a jego śmierć będzie się dla nas łączyć z zarażeniem spaczeniem.
Zadanie siódme - Wyleczenie spaczenia u Divaytha Fyra
Caius, w trosce o nasze zdrowie, wysyła nas do wieży Tel Fyr do Domu Spaczonych. Aby ją znaleźć, powinniśmy udać się najpierw do Sadrith Mora, do Domu Rosomaka. (Najbardziej wysunięty na południe budynek.) W nim odnaleźć Sondryn Irathi, w Gildii Wojowników i spytać ją o położenie wieży. Do pomieszczenia, w którym się znajduje, dojdziemy idąc od bramy w lewo, później w prawo po schodach, poprzez kaplice i schodami na dół jeden poziom. W Tel Fyr, w najwyższej części Sali Fyra, stoi Divayth Fyr. Spytany o spaczenie, zaoferuje nam wypróbowanie na nas nowej mikstury, w zamian za dostarczenie mu butów od Yagrama Bagarna, otyłego chorego, na dwemerowo-pajęczych nogach. Znajdziemy go we wnętrzu Domu Spaczonych.
Zadanie ósme - Odszukanie zaginionych przepowiedni
Caius nakazuje nam odwiedzenie Mehry Milo i uzyskanie od niej informacji o zaginionych przepowiedniach. Naszej informatorki nie znajdziemy już w bibliotece. Aby odkryć, gdzie się znajduje, powinniśmy udać się do jej prywatnych kwater w Domu Mądrości. Tam odnajdziemy list z tzw. hasłem: Amaya. Z niego dowiemy się, że Mehra znajduje się w Dekanacie Prawdy (skała unosząca się nas strefa świątynną). Dzięki jej znajomością, strażnik przy drzwiach pozwoli nam wejść do środka. Ze sobą powinniśmy wziąć mikstury wznoszenia (znajdziemy je obok listu), co najmniej jeden Zwój Interwencji Bóstw i Czar Niewidzialności lub Kameleona. Skradając się przy równoczesnym użyciu czaru, możemy uniknąć walki ze strażnikami. Mehrę Milo odnajdziemy w więzieniu, w celi po prawej stronie.
Chociaż nie opuścimy Dekanatu Prawdy wraz z naszą informatorką, mamy podążyć jej śladem. Najpierw w Ebonheart, na przystani powinniśmy porozmawiać z przewodniczką, która przewiezie nas do Holamayan na Wybrzeżu Azury. Tam, pierwsza osoba, którą spotkamy, Vevrana Aryon, wskaże nam drogę do klasztoru. Aby dojść do neigo, powinniśmy udać się drogą z kamieni na północ, przejść przez szczyt wzgórza, aż dojdziemy do dużego budynku. Wejście pokazuje się tylko o wschodzie i zachodzie. Mehrę Milo wraz z Gilvasem Barelo, od którego po długiej rozmowie otrzymamy wszystkie informacje o zaginionych przepowiedniach, znajdziemy w pomieszczeniu na prawo od wejścia.
Po uzyskaniu potrzebnych informacji, powinniśmy udać się do obozu Urshilaku i podzielić nimi z Nibani Maessą.
strony: [1] [2] |
komentarz[25] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Zadania wątku głónego" |
|
|
|
|
|
|
Sonda |
aktualnie nie jest prowadzona żadna ankieta
|
|
Top 10 |
ShoutBox |
|
|