Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
|
|
|
Profesje
Agent
Agenci zajmują się zdobywaniem wiadomości i dezinformacją przeciwnika. Oprócz szkolenia w dziedzinach typowo złodziejskich są także mistrzami w samoobronie. Dobry agent jest cichy, przebiegły i samowystarczalny.
Główne Umiejętności: Retoryka, Skradanie Się, Akrobatyka, Lekki Pancerz, Krótkie Ostrze
Poboczne Umiejętności: Handel, Iluzja, Bez Zbroi, Przywołanie, Tarcza
Pierwszorzędne Atrybuty: Osobowość, Zwinność
Specjalizacja: Spryt
Akrobata
Akrobaci to zwyczajowe, łagodne określenie dla grupy wysportowanych włamywaczy, którzy potrafią dostać się w miejsca nieosiągalne dla zwykłych złodziei. Jak wszyscy rabusie, również i oni polegają w znacznej mierze na zwinności i niewykrywalności.
Główne Umiejętności: Akrobatyka, Atletyka, Celność, Skradanie Się, Bez Zbroi
Poboczne Umiejętności: Retoryka, Lekki Pancerz, Walka Wręcz, Przemiana, Włócznia
Pierwszorzędne Atrybuty: Zwinność, Wytrzymałość
Specjalizacja: Spryt
Barbarzyńca
Barbarzyńcy to dumni przedstawiciele dzikich plemion stepowych i górskich. Zwykle są prostolinijni i nieokrzesani. Traktują przemoc jako jedyne wyjście z trudnych sytuacji. Mimo to, ich męstwo i wojenny kunszt czynią z nich znakomitych wojowników.
Główne Umiejętności: Topór, Średni Pancerz, Broń Obuchowa, Atletyka, Tarcza
Poboczne Umiejętności: Akrobatyka, Bez Zbroi, Celność, Lekki Pancerz, Płatnerstwo
Pierwszorzędne Atrybuty: Siła, Szybkość
Specjalizacja: Walka
Bard
Bardowie to wędrowni śpiewacy i gawędziarze. Choć bitwy traktują zwykle jako źródło inspiracji dla swych pieśni, wędrowny poeta oprócz pióra musi także władać mieczem, jeśli nie chce zakończyć żywota w żołądku napotykanych na szlaku bestii.
Główne Umiejętności: Retoryka, Alchemia, Akrobatyka, Długie Ostrze, Tarcza
Poboczne Umiejętności: Handel, Zabezpieczenia, Zaklinanie, Iluzja, Średni Pancerz
Pierwszorzędne Atrybuty: Osobowość, Inteligencja
Specjalizacja: Spryt
Czarownik
Czarownicy bywają traktowani jako podrzędna kasta Magów, choć w rzeczywistości należałoby raczej nazwać ich Magami-specjalistami. Czarownicy są bowiem mistrzami w sztuce przyzywania i zaklinania. Często spotyka się ich w towarzystwie podległych im ożywieńców lub daedrycznych służących.
Główne Umiejętności: Zaklinanie, Przywrócenie, Mistycyzm, Zniszczenie, Przemiana
Poboczne Umiejętności: Iluzja, Krótkie Ostrze, Celność, Średni Pancerz, Ciężki Pancerz
Pierwszorzędne Atrybuty: Inteligencja, Wytrzymałość
Specjalizacja: Magia
Inkwizytor
Inkwizytorzy poświęcają swe życie walce z wynaturzonymi praktykami czarnej magii. Są wyszkoleni w dziedzinie walki wręcz, magii i niewykrywalności. Naturalnymi przeciwnikami inkwizytorów są wampiry, wiedźmy, czarnoksiężnicy i nekromanci.
Główne Umiejętności: Przywołanie, Zaklinanie, Alchemia, Lekki Pancerz, Celność
Poboczne Umiejętności: Bez Zbroi, Mistycyzm, Skradanie Się, Tarcza, Broń Obuchowa
Pierwszorzędne Atrybuty: Inteligencja, Zwinność
Specjalizacja: Magia
Łotr
Gdziekolwiek pojawiają się kłopoty i możliwość łatwego wzbogacenia się, tam będą i przedstawiciele tej klasy. Łotr nie może równać się w bezpośrednim starciu z Rycerzem lub Wojownikiem, ale jego spryt i żyłka kupiecka pozwalają mu czerpać korzyści tam, gdzie inni obeszliby się smakiem.
Główne Umiejętności: Krótkie Ostrze, Handel, Topór, Lekki Pancerz, Walka Wręcz
Poboczne Umiejętności: Tarcza, Długie Ostrze, Atletyka, Średni Pancerz, Retoryka
Pierwszorzędne Atrybuty: Szybkość, Osobowość
Specjalizacja: Walka
Łucznik
Łucznicy to mobilna podgrupa wojowników, specjalizująca się w walce na dystans. Łucznicy ostrzeliwują nieprzyjaciela przez dłuższy czas, nie pozwalając mu zbliżyć się na odległość dogodną do bezpośredniego ataku.
Główne Umiejętności: Celność, Długie Ostrze, Tarcza, Atletyka, Lekki Pancerz
Poboczne Umiejętności: Bez Zbroi, Średni Pancerz, Skradanie się, Włócznia, Przywrócenie
Pierwszorzędne Atrybuty: Zwinność, Siła
Specjalizacja: Walka
Mag
Dla większości magów nauka jest celem samym w sobie, choć zdarzają się osobnicy, którzy ze swych umiejętności czerpią bardziej wymierne korzyści. Choć magowie to bardzo niejednolita grupa, mają swój wspólny mianownik: umiłowanie nauk magicznych.
Główne Umiejętności: Mistycyzm, Zniszczenie, Przemiana, Iluzja, Przywrócenie
Poboczne Umiejętności: Zaklinanie, Przywołanie, Krótkie Ostrze, Alchemia, Bez Zbroi
Pierwszorzędne Atrybuty: Inteligencja, Siła Woli
Specjalizacja: Magia
Mag Bitewny
Specjalna grupa magów wyszkolona zarówno w tajnikach magii jak i konwencjonalnej sztuce wojennej. Magowie bitewni nie są tak wszechstronni jak ich koledzy po fachu, ale rekompensują to sobie prawdziwym mistrzostwem w dziedzinie magii ofensywnej.
Główne Umiejętności: Przemiana, Zniszczenie, Przywołanie, Topór, Ciężki Pancerz
Poboczne Umiejętności: Mistycyzm, Alchemia, Zaklinanie, Długie Ostrze, Celność
Pierwszorzędne Atrybuty: Inteligencja, Siła
Specjalizacja: Magia
Mag Zbrojny
Magowie zbrojni to najemnicy, służący zwykle w mniejszych oddziałach cesarskiej armii. Znakomicie łączą oni zdolności magiczne z umiejętnością walki klasycznym orężem. Weterani tej klasy cieszą się opinią znakomitych najemników i poszukiwaczy przygód.
Główne Umiejętności: Tarcza, Przywrócenie, Długie Ostrze, Zniszczenie, Przemiana
Poboczne Umiejętności: Broń Obuchowa, Topór, Średni Pancerz, Zaklinanie, Alchemia
Pierwszorzędne Atrybuty: Siła Woli, Wytrzymałość
Specjalizacja: Magia
Mnich
Mnisi to specjaliści od walki bez użycia broni i pancerza. Dzięki swej zręczności i ruchliwości mnisi potrafią w razie potrzeby pozostawać niezauważeni nawet dla czujnego obserwatora. Potrafią sobie również radzić z wszelkiego rodzaju lekkim orężem.
Główne Umiejętności: Walka Wręcz, Bez Zbroi, Atletyka, Akrobatyka, Skradanie Się
Poboczne Umiejętności: Tarcza, Broń Obuchowa, Przywrócenie, Celność, Lekki Pancerz
Pierwszorzędne Atrybuty: Zwinność, Siła Woli
Specjalizacja: Spryt
Nocny Łowca
Nocni łowcy to kasta magów, którzy specjalizują się w cichej walce na tyłach wroga. Przedstawiciele tej klasy nie cieszą się zbyt dobrą opinią, gdyż większość z nich to złodzieje, skrytobójcy i tajni agenci wywiadu.
Główne Umiejętności: Mistycyzm, Iluzja, Przemiana, Skradanie Się, Krótkie Ostrze
Poboczne Umiejętności: Lekki Pancerz, Zabezpieczenia, Celność, Bez Zbroi, Zniszczenie
Pierwszorzędne Atrybuty: Siła Woli, Szybkość
Specjalizacja: Magia
Paladyn
Ciężkozbrojni wojownicy posługujący się magią i walczący w imię szczytnych idei bywają nazywani Paladynami. Paladyni parają się zwykle walką z potworami i złoczyńcami. Zajęcie to, choć niebezpieczne, bywa czasami bardzo intratne.
Główne Umiejętności: Broń Obuchowa, Długie Ostrze, Zniszczenie, Ciężki Pancerz, Tarcza
Poboczne Umiejętności: Przywrócenie, Alchemia, Średni Pancerz, Płatnerstwo, Walka Wręcz
Pierwszorzędne Atrybuty: Zwinność, Siła
Specjalizacja: Walka
Pielgrzym
Pielgrzymi to podróżnicy poszukujący prawdy i duchowego oczyszczenia. Lata wędrówek przez niebezpieczne pustkowia nauczyły ich biegle władać wszelkiego rodzaju orężem i pancerzami, a także posługiwać się magią. Obycie w większych miastach Cesarstwa rozwinęło u nich żyłkę kupiecką i zdolność przekonywania napotkanych osób.
Główne Umiejętności: Retoryka, Handel, Celność, Przywrócenie, Średni Pancerz
Poboczne Umiejętności: Iluzja, Alchemia, Tarcza, Walka Wręcz, Krótkie Ostrze
Pierwszorzędne Atrybuty: Osobowość, Wytrzymałość
Specjalizacja: Spryt
Rycerz
Charakterystyczną cechą wszystkich rycerzy jest szlacheckie pochodzenie i związane z tym obycie na monarszych dworach. Rycerze postępują zwykle w zgodzie z zasadami rycerskiego kodeksu honorowego. Oprócz sztuki wojennej, przedstawicielom tej klasy nie obca jest sztuka leczenia i zaklinania.
Główne Umiejętności: Długie Ostrze, Topór, Retoryka, Ciężki Pancerz, Tarcza
Poboczne Umiejętności: Przywrócenie, Płatnerstwo, Zaklinanie, Handel, Średni Pancerz
Pierwszorzędne Atrybuty: Siła, Osobowość
Specjalizacja: Walka
Skrytobójca
Skrytobójcy zajmują się cichym likwidowaniem niewygodnych osób. Ofiara ginie zwykle zastrzelona z ukrycia lub zasztyletowana w tłumie ludzi. Skrytobójcy mogą być zarówno bezlitosnymi mordercami jak i agentami instytucji stojących na straży prawa i porządku.
Główne Umiejętności: Skradanie się, Celność, Lekki Pancerz, Krótkie Ostrze, Akrobatyka
Poboczne Umiejętności: Zabezpieczenia, Atletyka, Tarcza, Długie Ostrze, Alchemia
Pierwszorzędne Atrybuty: Szybkość, Inteligencja
Specjalizacja: Spryt
Uzdrowiciel
Uzdrowiciele to specjalna kasta magów, którzy składają przysięgę uzdrawiania rannych i leczenia chorych. W obliczu niebezpieczeństwa Uzdrowiciele posługują się magią obronną, do przemocy uciekając się wyłącznie w sytuacjach krytycznych.
Główne Umiejętności: Przywrócenie, Mistycyzm, Przemiana, Walka Wręcz, Retoryka
Poboczne Umiejętności: Iluzja, Broń Obuchowa, Lekki Pancerz, Alchemia, Bez Zbroi
Pierwszorzędne Atrybuty: Siła, Osobowość
Specjalizacja: Magia
Wojownik
Wojownicy to profesjonalni żołnierze, najemnicy i poszukiwacze przygód powszechnie spotykani w całym Cesarstwie. Walczą różnymi rodzajami oręża, noszą każdy rodzaj pancerza. Przedstawiciele tej klasy to wytrzymali, zaprawieni w boju weterani licznych bitew.
Główne Umiejętności: Długie Ostrze, Średni Pancerz, Ciężki Pancerz, Atletyka, Tarcza
Poboczne Umiejętności: Płatnerstwo, Broń Obuchowa, Topór, Włócznia, Celność
Pierwszorzędne Atrybuty: Siła, Wytrzymałość
Specjalizacja: Walka
Złodziej
Złodzieje zajmują się kradzieżą kieszonkową i włamaniami. W odróżnieniu od bandytów, którzy zabijają swoje ofiary, złodzieje stawiają na niewykrywalność i z reguły stronią od przemocy. Ich głównymi atutami są spryt i zręczność.
Główne Umiejętności: Zabezpieczenia, Skradanie się, Akrobatyka, Lekki Pancerz, Krótkie Ostrze
Poboczne Umiejętności: Celność, Atletyka, Handel, Retoryka, Walka Wręcz
Pierwszorzędne Atrybuty: Szybkość, Zwinność
Specjalizacja: Spryt
Zwiadowca
Zwiadowcy niepostrzeżenie przepatrują szlaki i śledzą poczynania oddziałów nieprzyjaciela. Przyparci do muru stosują zwykle taktyki partyzanckie, ostrzeliwując wroga z bezpiecznej odległości. W odróżnieniu od Barbarzyńców, Zwiadowcy rzadko kiedy kierują się impulsem chwili, zdając się raczej na taktykę i strategię.
Główne Umiejętności: Skradanie się, Długie Ostrze, Średni Pancerz, Atletyka, Tarcza
Poboczne Umiejętności: Celność, Bez Zbroi, Lekki Pancerz, Alchemia, Przemiana
Pierwszorzędne Atrybuty: Szybkość, Wytrzymałość
Specjalizacja: Walka
Decha. |
komentarz[14] | |
|
|
|
|
|
|
Sonda |
aktualnie nie jest prowadzona żadna ankieta
|
|
Top 10 |
ShoutBox |
|
|