Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
|
|
|
Atrybuty
Atrybuty w grze odpowiadają na moc naszej postaci. Im wyższe atrybuty, tym nasza postać jest silniejsza. Wartości atrybutów można zwiększyć po awansowaniu na poziom lub przez specjalne magiczne artefakty. Gdy zdobędziemy poziom, musimy iść spać i po odpoczynku pokaże się menu w którym możemy dodać Atrybuty.
Współczynniki pochodne:
Zdrowie
Odpowiada za nasze życie w grze. Jeżeli pasek zdrowia zejdzie do zera to niestety umieramy i kończy się gra. Ilość zdrowia podnosi się wraz z awansowaniem na kolejne poziomy. Co poziom dostajemy tyle punktów zdrowia ile wynosi 1/10 naszej Wytrzymałości. Aby odnowić sobie zdrowie musimy albo wypić odpowiednią miksturę lub użyć specjalnego czaru o działaniu Przywrócenie Zdrowia.
Mana
Jest to nasza moc magiczna w grze. Używana jest do rzucania zaklęć. Jeżeli nasz pasek many spadnie do zera nie będziemy mogli czarować. Każde z zaklęć wykorzystuje trochę many. Many nie możemy przywrócić pijąc mikstury, lecz tylko podczas snu.
Kondycja
Pokazuje jak bardzo jesteś zmęczony. Pozwala biegać w grze. Jeżeli spadnie do zera nie będziemy mogli biegać i będzie mniejsza szansa na wykonanie działań (otwarcie zamka, rzucanie czaru itp.) Aby przywrócić kondycje wystarczy postać chwilę w miejscu nie wykonując żadnych czynności.
Współczynniki podstawowe:
Siła
Odpowiada za zadawanie obrażeń przeciwnikowi podczas walki. Razem z wytrzymałością wpływa na początkowe zdrowie i maksymalne obciążenie. Za jeden punkt siły możemy unieść 5kg.
Atrybut umiejętności: Akrobatyka, Broń obuchowa, Długie Ostrze, Płatnerstwo
Zwinność
Wpływa na umiejętność zadawania ciosów i uniki. Jest bardzo przydatna w walce.
Atrybut umiejętności: Celność, Lekki pancerz, Skradanie się, Tarcza
Wytrzymałość
Określa razem z siłą początkowe zdrowie. Jest także współczynnikiem, który odpowiedzialny jest za maksymalną kondycje gracza. Inwestujcie w nią od samego początku jeśli gracie wojownikiem.
Atrybut umiejętności: Ciężki pancerz, średni pancerz
Inteligencja
Określa ilość punktów magii (mana). Za jeden punkt inteligencji dostajemy jeden punkt many, lecz możemy to zmienić poprzez wybranie odpowiedniej rasy i znaku zodiaku. Jeśli grasz magiem to jest to dla ciebie podstawa. (Inwestuj w niego od samego początku.)
Atrybut umiejętności: Alchemia, Przywołanie, Zabezpieczenia, Zaklinanie
Siła Woli
Odpowiada za odporność na magię. Gildia Magów ma bardzo wysokie wymagania odnośnie Siły Woli. Jeśli natomiast nie chcemy mieć nic wspólnego z magią, to nie inwestujemy w ten atrybut, ponieważ odpowiada on tylko za umiejętności magiczne.
Atrybut umiejętności: Mistycyzm, Przemiana, Przywrócenie, Zniszczenie
Szybkość
Określa jak szybko biega nasza postać.
Atrybut umiejętności: Atletyka, Bez zbroi, Krótkie Ostrze, Walka wręcz
Osobowość
Określa nasze relacje z NPC w świecie Morrowind. Jest to bardzo ważny współczynnik ponieważ gdy wykonujemy różnorodne zadania czasami trzeba kogoś przekupić.
Atrybut umiejętności: Handel, Iluzja, Retoryka
Szczęście
Wpływa na każde nasze działanie. Nie jest potrzebna do rozwinięcia żadnej z umiejętności.
Atrybut umiejętności: Brak
Decha. |
komentarz[14] | |
|
|
|
|
|
|
Sonda |
aktualnie nie jest prowadzona żadna ankieta
|
|
Top 10 |
ShoutBox |
|
|