..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0
 Łowca - dzień 3/7 - Konkurs! - 2008-09-03 12:39:52
Dzień trzeci oczekiwania na Łowcę oznacza konkurs! Polega on na wymyśleniu zlecenia dla Łowcy i przedstawieniu go w formie np. notki, fabułki, znanej z podstawki do NS ramki-plakatu, itp., itd. najciekawsze pomysły zostaną nagrodzone! Więcej w rozwinięciu newsa.



Termin nadsyłania prac (na adres [email protected]) to Piątek (05.09), 12:00 w południe; wyniki tego samego dnia.

Przypominamy, że konkurs polega na stworzeniu ciekawego, oryginalnego zlecenia dla łowcy - zarówno treść jak i forma są ograniczone wyłącznie Twoją pomysłowością!

Nagrodami będą oryginalne plakaty Łowcy, na sztywnym, kredowym papierze, w praktycznym rozmiarze A4. Skromnie, ale w sam raz na szybki konkurs, który ma na celu głównie dobrą zabawę.

Najlepsze prace (nie tylko zwycięskie) zostaną opublikowane.

Zwycięskie zlecenie zostanie ponadto wykorzystane w pierwszym oficjalnym rozszerzeniu dodatku, czyli mini-kampanii przeznaczonej dla Łowcy.



dodajdo.com
The_Ezekiel


komentarz[12] |


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda

aktualnie nie jest prowadzona żadna ankieta


   Top 10
   Kody do Morro...
   Zbroje
   Trenerzy
   Kody do Obliv...
   Zadania wątku...
   Niezbędnik ło...
   Deadryczne ru...
   Zadania w Gil...
   Zadania w Gil...
   Miasta

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.735711 sek. pg: