..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Umiejętności



Akrobatyka

Ta umiejętność pozwoli Twojej postaci oddawać dłuższe skoki oraz unikać obrażeń przy upadkach z dużej wysokości. Mistrzowie akrobacji potrafią dostać się w miejsca nieosiągalne dla innych i zmieniać kierunek ruchu w czasie upadku.

Odpowiedzialny Atrybut: Siła
Specjalizacja: Spryt

Alchemia

Alchemik potrafi łączyć ze sobą pozornie bezwartościowe składniki, by tworzyć z nich niezwykle potężne eliksiry. Mikstury te mogą m.in. uzdrawiać, leczyć choroby, zwiększać współczynniki, chronić przed obrażeniami i umożliwiać oddychanie w wodzie.

Odpowiedzialny Atrybut: Inteligencja
Specjalizacja: Magia

Atletyka

Umiejętność ta pozwala Twojej postaci szybciej biegać i pływać.

Odpowiedzialny Atrybut: Szybkość
Specjalizacja: Walka

Bez Zbroi

Umiejętność ta pozwoli Twojej postaci unikać obrażeń w trakcie walki, gdy nie nosi ona żadnej zbroi, poprzez odpowiednie przyjmowanie, zbijanie lub unikanie ciosów przeciwnika. Mistrzowie tej sztuki lepiej radzą sobie bez żadnego pancerza, niż z najlepszą zbroją.

Odpowiedzialny Atrybut: Szybkość
Specjalizacja: Magia

Broń Obuchowa

Umiejętność ta pozwala Twojej postaci sprawnie posługiwać się wszelką bronią obuchową, np. maczugami, buzdyganami, młotami, pałkami i laskami.

Odpowiedzialny Atrybut: Siła
Specjalizacja: Walka

Celność

Pozwala Twojej postaci celnie strzelać z łuku i kuszy, oraz posługiwać się shurikenami i nożami do rzucania.

Odpowiedzialny Atrybut: Zwinność
Specjalizacja: Spryt

Ciężki Pancerz

Umiejętność ta pozwala Twojej postaci swobodnie poruszać się i walczyć w ciężkich, wytrzymałych pancerzach, np. żelaznych, stalowych, srebrnych, dwemerowych, ebonowych lub daedrycznych.

Odpowiedzialny Atrybut: Wytrzymałość
Specjalizacja: Walka

Długie Ostrze

Dzięki tej umiejętności Twoja postać może sprawnie posługiwać się bronią sieczną o długich ostrzach, np. jedno i dwuręcznymi mieczami, szablami, katanami i dai-katanami.

Odpowiedzialny Atrybut: Siła
Specjalizacja: Walka

Handel

Dzięki tej umiejętności Twoja postać może zawierać korzystniejsze transakcje handlowe. Początkowe ceny towarów będą niższe, zaś kupcy chętniej będą się targowali, godząc się na znaczne upusty.

Odpowiedzialny Atrybut: Osobowość
Specjalizacja: Spryt

Iluzja

Zaklęcia ze szkoły iluzji wpływają na sposób postrzegania rzeczy i wydarzeń przez istoty żywe. Najpopularniejsze z nich to: Oślepienie, Światło, Paraliż, Milczenie, Uspokojenie, Sprowokowanie, Kameleon i Niewidzialność.

Odpowiedzialny Atrybut: Osobowość
Specjalizacja: Magia

Krótkie Ostrze

Ta umiejętność pozwala Twojej postaci sprawnie posługiwać się krótką bronią białą, taką jak sztylet, wakizashi, tanto i krótki miecz.

Odpowiedzialny Atrybut: Szybkość
Specjalizacja: Spryt

Lekki Pancerz

Dzięki tej umiejętności Twoja postać może sprawnie poruszać się i bronić odziana w lekki pancerz – np. pancerz skórzany, chitynowy, futrzany lub szklany.

Odpowiedzialny Atrybut: Zwinność
Specjalizacja: Spryt

Mistycyzm

Zaklęcia ze szkoły mistycyzmu wykorzystują tajemnicze siły z innych wymiarów do zaklinania dusz w magiczne klejnoty, teleportacji na znaczne odległości, telekinetycznej manipulacji otoczenia, pochłaniania i odbijania ładunków magicznych oraz wykrywania niewidzialnych obiektów.

Odpowiedzialny Atrybut: Siła Woli
Specjalizacja: Magia

Płatnerstwo

Dzięki tej umiejętności Twoja postać będzie mogła naprawiać zużyty oręż i pancerze. Uszkodzony oręż zadaje mniejsze obrażenia. Uszkodzony pancerz zapewnia słabszą ochronę przed ciosami przeciwnika. W miarę zużywania się, skuteczność broni i pancerza wyraźnie spada.

Odpowiedzialny Atrybut: Siła
Specjalizacja: Walka

Przemiana

Adepci tej szkoły magicznej manipulują osnową rzeczywistości, naginając ją do własnych potrzeb. Wśród popularniejszych zaklęć z tej grupy są: oddychanie w wodzie, chodzenie po wodzie, skakanie, lewitacja, otwieranie, zamykanie i tworzenie magicznej tarczy przeciw atakom fizycznym.

Odpowiedzialny Atrybut: Siła Woli
Specjalizacja: Magia

Przywoływanie

Zaklęcia z tej szkoły magicznej pozwalają czarodziejowi zapanować nad umysłami pomniejszych stworzeń i istot magicznych. Mogą oni również przywoływać z innych wymiarów zaklętą broń i zbroję, oraz daedrycznych i ożywieńczych strażników.

Odpowiedzialny Atrybut: Inteligencja
Specjalizacja: Magia

Przywrócenia

Adepci tej szkoły magicznej potrafią uzdrawiać, przywracać i zwiększać współczynniki i zdolności, oraz leczyć różne przypadłości i chronić przed nimi. Zaklęcia szkoły Przywrócenia mogą także służyć do zmniejszania lub absorpcji siły, wytrzymałości, inteligencji, zwinności i innych współczynników przeciwnika.

Odpowiedzialny Atrybut: Siła Woli
Specjalizacja: Magia

Retoryka

Pozwoli Twojej postaci wpływać na swoich rozmówców, schlebiając im, zastraszając ich lub obrażając. Rozmówcy chętniej podzielą się swoją wiedzą z osobą o wysokiej wartości tej umiejętności.

Odpowiedzialny Atrybut: Osobowość
Specjalizacja: Spryt

Skradanie Się

Ta umiejętność pozwoli Twojej postaci poruszać się niesłyszalnie i niezauważenie. Umiejętność skradania się jest pożądana u złodziei kieszonkowych.

Odpowiedzialny Atrybut: Zwinność
Specjalizacja: Spryt

Średni Pancerz

Dzięki tej umiejętności Twoja postać będzie mogła swobodnie poruszać się i walczyć w wytrzymałych, lecz stosunkowo lekkich zbrojach, np. kolczych, łuskowych, kościanych lub orkowych.

Odpowiedzialny Atrybut: Wytrzymałość
Specjalizacja: Walka

Tarcza

Dzięki tej umiejętności Twoja postać może wykorzystywać tarczę do blokowania ataków przeciwnika. Pomyślne użycie umiejętności Tarcza całkowicie chroni postać przed obrażeniami.

Odpowiedzialny Atrybut: Zwinność
Specjalizacja: Walka

Topór

Umiejętność ta pozwala Twojej postaci sprawnie posługiwać się wszelakiej maści toporami.

Odpowiedzialny Atrybut: Siła
Specjalizacja: Walka

Walka Wręcz

Umiejętność walki bez użycia broni. Atak wręcz obniża jedynie pasek Zmęczenia przeciwnika. Dopiero gdy padnie on nieprzytomny na ziemię, będzie tracił punkty życia.

Odpowiedzialny Atrybut: Szybkość
Specjalizacj: Spryt

Włócznia

Dzięki tej umiejętności Twoja postać będzie mogła skutecznie walczyć długą bronią drzewcową, np. włóczniami czy halabardami.

Odpowiedzialny Atrybut: Wytrzymałość
Specjalizacja: Walka

Zabezpieczenia

Ta umiejętność pozwoli Twojej postaci otwierać zamknięte drzwi i skrzynie wytrychami oraz rozbrajać pułapki przy użyciu sond. Jest to podstawowa umiejętność złodziei i agentów.

Odpowiedzialny Atrybut: Inteligencja
Specjalizacja: Spryt

Zaklinanie

Szkoła zaklinania para się tworzeniem, wykorzystywaniem i odnawianiem zaklętych przedmiotów. Mistrzowie tej sztuki potrafią tworzyć potężniejsze przedmioty, o silniejszym działaniu i mniejszym zapotrzebowaniu na magiczną energię.

Odpowiedzialny Atrybut: Inteligencja
Specjalizacja: Magia

Zniszczenia

Zaklęcia ze szkoły zniszczenia mają zastosowania ściśle ofensywne. Wykorzystuje się je do zadawania obrażeń istotom żywym i ożywieńcom, korzystając z mocy żywiołów, pozbawiając cel sił i zdolności, zwiększając jego podatność na obrażenia oraz dezintegrując jego broń lub pancerz.

Odpowiedzialny Atrybut: Siła Woli
Specjalizacja: Magia.


Decha.
komentarz[12] |

Komentarze do "Umiejętności"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda

aktualnie nie jest prowadzona żadna ankieta


   Top 10
   Kody do Morro...
   Zbroje
   Trenerzy
   Kody do Obliv...
   Zadania wątku...
   Niezbędnik ło...
   Deadryczne ru...
   Zadania w Gil...
   Zadania w Gil...
   Miasta

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.022577 sek. pg: