..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Miasta



Ald’ruhn

To pustynne miasto, znajdujące się na zachód od Czerwonej Góry, jest siedzibą Wielkiego Rodu Redoran. Budynki Ald’ruhn są specyficznej, łukowatej budowy. Ich konstrukcja opiera się na jednym głównym, od którego odchodzą żebra półokrągłych ścian. Domy te nie posiadają zazwyczaj pięter, lecz niższe kondygnacje, które nie do końca można nazwać piwnicami, ponieważ są one praktycznie kolejnymi pomieszczeniami mieszkalnymi.
Główną „budowlą” jest Skar - skorupa wielkiego kraba cesarskiego, pozostawiona przez niego w przeszłości. Dzisiaj, wydrążona, stała się swoistą dzielnicą willową arystokracji Rodu Redoran. Swoje mieszkania posiadają tam wszyscy przedstawiciele Rady Rodu. Znajduje się tam także siedziba Morag Tong oraz kilka dobrze wyposażonych sklepów.

Jako, że Ald’ruhn jest jednym z ważniejszych miast Morrowind, swoje siedziby mają tam gildie: wojowników, magów i złodziei, znajdujące się przy placu na prawo od łazika (którym możemy pojechać do Balmory, Gnisis, Khuul oraz Maar Gan). Tak jak w innych miastach, złodziejska siedziba nie ma szyldu z napisem „gildia złodziei” tylko znajduje się w dolnej części gospody „Pod szczurem i garnkiem”.

Tuż przed Skar rozmieszczone są co ważniejsze sklepy, które nie miały szczęścia uzyskania lokalu w samej dzielnicy willowej. Niedaleko znajduje się także Świątynia.

Nieopodal miasta znajduje się także cesarski fort, zwany Fortem Jelenim, gdzie stacjonują oddziały mające zapewnić bezpieczeństwo i spokój w tych partiach Morrowind.

Seeyda Neen

Jest to niewielka mieścina, która jest świadkiem twoich pierwszych kroków po Morrowind po wypuszczeniu cię z więzienia cesarskiego. Budynki są tu zróżnicowane, jeśli chodzi o konstrukcję i budulec. Są one zarówno kamienne jak i drewniane. Zbudowane solidnie i wyglądające jak szopy byle jak zbite zardzewiałymi gwoździami z desek, prawdopodobnie wyrzuconych przez morze na brzeg. W Seeyda Neen znajduje się niewielki port cesarski. W którym przez chwilę przebywa statek z żywym ładunkiem – mianowicie tobą. Przy porcie znajdują się budynki, należące do cesarskich urzędników oraz kamienna latarnia wskazująca drogę statkom.

Jedynym sklepem jest Dom Cechowy, gdzie można kupić podstawowy ekwipunek potrzebny każdemu poszukiwaczowi przygód. Na piętrze tegoż domu znajduje się karczma gdzie trunki rozlewa, jak się później dowiadujesz, nauczycielka Bractwa Ostrzy.

Mieścina sąsiaduje z bagnami gdzie roi się od różnych mniej lub więcej niebezpiecznych stworów czyhających na nieuważnego przechodnia. Niedaleko łazika znajduje się jaskinia, którą za swoją kryjówkę obrała sobie niewielka grupa przemytników.

Z tej bagiennej okolicy można wyruszyć łazikiem do miast Balmora, Vivek, Suran i Gnisis, za odpowiednią opłatą oczywiście.

Vivek - Dzielnica Przybyszów

Dzielnica Przybyszów stołecznego miasta Vivek powstała niegdyś dla obcych kupców, ponieważ stolica Morrowind w przeszłości była zamknięta dla wszystkich oprócz jej mieszkańców.

Jest ona zbudowana jak zresztą inne dzielnic, jako jedna wielka bryła kamienia wyrastająca prosto z wody i podzielona na piętra (dolny i górny parter, plac i kanały). Cechą charakteryzującą tę dzielnicę Vivek jest praktycznie zmonopolizowanie lokali mieszkalnych przez różne cechy i gildie rzemieślnicze, no i oczywiście, gildie wojowników magów i złodziei. Są to główne siedziby tych zgrupowań. W ich budynkach przebywają ich przywódcy. Gildia wojowników i magów znajduje się w najwyżej części kondygnacji, czyli na placu. Natomiast miejsce pobytu arcyzłodzieja jest dość kłopotliwe do zlokalizowania, jeśli nie wie się gdzie szukać. Otóż przebywa on na zapleczu księgarni Fralinie znajdującej się w kanałach.
W Dzielnicy Przybyszów znajdują się także stoiska sprzedawców i gospoda „Pod Czarnym Skarabeuszem”. Ciekawski podróżnik, przechadzający się po korytarzach tej części miasta, może znaleźć kilka ciekawych osób wartych rozmowy, ale musi uważać ze swoją natarczywością, ponieważ strażnicy Vivek są naprawdę groźni i biorą swoją pracę bardzo serio.



strony: [1] [2]
komentarz[19] |

Komentarze do "Miasta"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda

aktualnie nie jest prowadzona żadna ankieta


   Top 10
   Kody do Morro...
   Zbroje
   Trenerzy
   Kody do Obliv...
   Zadania wątku...
   Niezbędnik ło...
   Deadryczne ru...
   Zadania w Gil...
   Zadania w Gil...
   Miasta

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.023307 sek. pg: