..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Zadania w Gildii Wojowników



Balmora

Szczury u Darrayne Thelas

Wynagrodzenie: 100 septimów

Po przyłączeniu się do gildii wojowników, dostajemy nasze pierwsze zadanie od Eydis Płonące Oko. Wraz z otrzymaniem rozkazu stajemy się odpowiedzialni za ochronę poduszek Darrayne Thelas przed niszczącą działalnością szczurów. Jej dom możemy odnaleźć nad rzeką, we wschodniej części Balmory. Aby wykonać zadanie powinniśmy porozmawiać z właścicielką poduszek, najpierw w celu otrzymania klucza, później zapłaty. Szczury odnajdziemy w pokoju obok oraz w górnej części budynku, otwieranej z zewnątrz.

Złodzieje w kopalni jaj

Wynagrodzenie: 100 septimów

Naszym kolejnym zadaniem jest zlikwidowanie problemu znikających jaj w kopalni Shulk na południowy zachód od Balmory. Rozmowa z grzejącymi się przy ognisku przed nią robotnikami pozwoli ustalić tożsamość złodziei. Po niej nie pozostaje nam nic innego jak odwiedzenie Sevilo Othana i Danily Valas w części kopalni nazywanej Leżem Królowej.

Wysłannicy Telvani w Kopalni Caldery

Wynagrodzenie: 400 septimów

Zadanie polega na zabiciu wysłanników Telvani mieszkających w okolicach Kopalń w Calderze. Ich położenie chętnie wskażą nam mieszkańcy Caldery. Możemy do nich dojść przez góry, kierując się na południowy zachód lub przejść zachodnim wyjściem, zbaczając, przy pierwszej możliwości, na mniej używany trakt na południe. W pobliżu kopalń znajduje się jaskinia Ashanammu, w której zamieszkują poszukiwane przez nas osoby. Oprócz Avelga, pilnującego wejścia, przebywają oni w jaskini.

Księga Szyfrów

Wynagrodzenie: 50 septimów

Następne polecenie od Eydis Płonące Oko dotyczy Księgi Szyfrów. Posiada ją Sottlide, którą możemy znaleźć w oberży Przy Południowym Murze w Balmorze. Niestety zadanie nie przyniesie nam wielkiego zysku, gdyż wymaga przekupienia posiadaczki księgi.

Odebranie długu

Wynagrodzenie: 100 septimów

Helviene Desele, prowadząca Dom Uciech w Suran, jest winna 200 septimów Orthrelethowi. Najłatwiej trafić do niej za pomocą łazika. Po dotarciu do miasta, należy rozglądać się za drzwiami z różową (Bądź czerwoną, jak twierdzą inni) lampką. W dolnej części budynku, za ladą, odnajdziemy Helviene. Niestety, bez odpowiednio wysokiego nakładu kapitału, nie będzie chętna do współpracy. Skąpcy mogą spróbować zastraszania lub zabójstwa, które nie wywoła żywej reakcji wśród klientów baru.

Zlecenie wykonania wyroku

Wynagrodzenie: 250 septimów

Eydis Płonące Oko wysyła nas do domu Dura gra-Bol, znajdującego się koło rzeki, we wschodniej części Balmory, abyśmy zabili jego właścicielkę.

Zlikwidowanie grupy orków w Ashunartes

Wynagrodzenie: 500 septimów

Eydis Płonące Oko zleca nam zabicie grupy orków. Po dokładne informacje o nich mamy zgłosić się do Alofa. Znajdziemy go na jego farmie na północny - wschód od Pelagiad i na północ od Plantacji Arvel. Poleci nam on udać się do daedrycznych ruin Ashunartes na północny wschód od jego plantacji oraz zabicie Burub gra-Bamog.

Zlikwidowanie bandy Verethi

Wynagrodzenie: 1000 septimów

Jeżeli poczujemy nagłą potrzebę zaopatrzenia się w dużą ilość Zwojów Pełnego Kryształu Fphyggi lub Włamania Ondussiego nie znajdziemy lepszego miejsca niż Mannam, kryjówka bandy Verethi. To właśnie tam wysyła nas Eydis Płonące Oko z kolejną misją niesienia naszego miecza, topora lub tego, czym akurat lubimy walczyć najbardziej. Jaskinię powinniśmy odnaleźć w niedługim czasie po opuszczeniu Pelagiad i obraniu drogi na południowy zachód. Oprócz wyżej wspomnianych zwojów znajdziemy w niej książki o skomplikowanych tytułach, dające nam możliwość o wiele szybszego poduczenia się w dziedzinie mistycyzmu i zabezpieczeń.

Żarłacz w grobowcu Sarano

Wynagrodzenie: 1000 septimów

Ostatnim rozkazem Eydis Płonące Oko kieruje nas na południowy - wschód od Fortu Księżycowego, do grobowca Sarano. Oprócz wspomnianego przez nią żarłacza znajdziemy w nim Ebonowy hełm Sarano, który możemy zatrzymać w charakterze drogiej pamiątki.

Ald’ruhn

Zadanie w Vas

Wynagrodzenie: 500 septimów

Percius Mercius wysyła nas do Vas, abyśmy pomogli Ulyne Henim w zabiciu Darisa Adrama. Dziewczyna będzie czekała na nas przed wejściem do budynku z chęcią walczenia u naszego boku. Najłatwiejszym sposobem ominięcia niepotrzebnych kłopotów jest jednak pozostawienie jej tam i unieszkodliwienie mieszkańców Vas samotnie.

Wymierzenie sprawiedliwości Never Beneranowi

Wynagrodzenie: 500 septimów

Percius Mercius zleca nam odnalezienie jaskini Sargon, w której wraz z bandą ukrywa się Never Beneran. Poleca nam udanie się do Maar Gan, gdzie zapytani przechodnie skierują nas do Bagderasha gra-Gashela lub Nuleno Tedas. Możemy ich znaleźć na posterunku lub w domu cechowym. Po krótkiej rozmowie możemy dowiedzieć się, że jaskini należy szukać na wyspie (w okolicach jej północnego brzegu) na południowy zachód od Vas, zachód od Dagon Fel i północ od Maar Gan.

Bandyci w Suran

Wynagrodzenie: 1000 septimów

Zostajemy wysłani do Avona Orana, do jego posiadłości w Suran. Opowiada nam on o bandytach z jaskini Saturan. Za odnalezienie jej na północny wschód od Suranu (trochę bardziej na wschód niż północ, za górami) i zabicie jej mieszkańców, Avon Oran chętnie zapłaci 1000 septimów.

Dostarczenie ładunku flin

Percius Mercius wysyła nas z ładunkiem flin do Dangora w najdalszej części kopalni Elith Pal. Odnalezienie jej nie jest trudne. Idąc na zachód od obozu Zainab (automatycznie zaznaczanego na naszej mapce) trafiamy na drogę prowadzącą w odpowiednim kierunku. Na pierwszym rozgałęzieniu wystarczy spojrzeć w lewo, aby zauważyć wejście do kopalni. Wewnątrz, oprócz pojedynczego szczura nic nie będzie zagrażało naszemu zdrowiu.

Zabicie Eydis Płonące Oko i Lorbumola gro-Aglakha

Wynagrodzenie: brak

Percius Mercius uważa, że Sjoring Kamienne Serce kieruje gildią w nieodpowiedni sposób. Stara się nakłonić nas, w zamian za poparcie naszej kandydatury na Mistrza Gildii, do zabicia Eydis Płonące Oko (w siedzibie gildii w Balmorze) oraz Lorbumola gro-Aglakha (siedziba gildii w Vivek). Jeżeli wykonamy to zadanie, przestaniemy być nazywani wojownikami, do czasu kolejnej rozmowy z Perciusem, w czasie której będzie udawał, że to nie on wydawał nam rozkazy. Jeżeli chcemy podążać drogą prawości, możemy nie wypełnić tego zadania. Poprzez służbę Sjoringowi Kamienne Serce, zdobędziemy najwyższe godności.

Zabicie Sjoringa Kamienne Serce

Wynagrodzenie: brak

Aby stać się niepodważalnym Mistrzem Gildii, musimy zabić swojego poprzednika Sjoringa kamienne Serce. Odnajdziemy go w Gildii Wojowników w Vivek.

Sadrith Mora

Siedziba gildii znajduje się w Domu Rosomaka.

Spotkanie z Larienną Macriną

Wynagrodzenie: 500 septimów

Hrundi zleca nam pomoc Lariennie Macrinie. Odnajdziemy ją w okolicach dwemerowej budowli, Nchurdamz, położonej na południe od Sadrith Mora. Nasze zadanie polega na usunięciu paru mechanicznych przeciwników i nekromanty, Daedrotha Hrelvesuu. W ruinach możemy natknąć się na wiele porozrzucanych po kątach elementów, niestety, raczej mało wartościowej zbroi oraz magiczną włócznię, Illkurok.

Rozwiązanie problemów kopalni Dissapla

Wynagrodzenie:150 septimów

Kopalnia Dissapla, do której mamy się udać, znajduję się na północny - wschód od Falensarano (Pomimo prób wytłumaczenia nam, że ruiny te leżą na zachód od Sadrith Mora i północny zachód od Tel Aruhn, Hrundi zaznacza je na mapie). Dojście do kopalni Dissapla nie jest trudne. Trzeba jedynie nie odejść zbyt daleko. Wewnątrz spotkamy Novora Drethana, który wyjaśni nam, że problem stanowi stado (aż czterech) ogarów i zaginięcie Teresa Arothana. Potwory czekają na nas w najciemniejszej części jaskini. Nad nimi, na półce skalnej stoi poszukiwany, który boi się sam wracać.

Kupiec Berwen

Wynagrodzenie: 500 septimów

W Tel Mora, w sklepie kupca Berwen przesiaduje osobnik zarażony spaczeniem. Podróż, jeżeli jeszcze nie wiemy, gdzie leży Tel Mora, najlepiej rozpocząć statkiem. Po przybyciu na miejsce należy skierować się na północny wschód w poszukiwaniu sklepu. Wewnątrz, na górnym piętrze odnajdziemy zarażonego spaczeniem. Mimo słów Berwen nawet przy długiej walce, ryzyko zarażenia jest bardzo niskie.

Odnalezienie Rels Tenima

Wynagrodzenie:00 septimów

Równocześnie z zadaniem w Tel Mora, otrzymujemy zlecenie odszukania Rels Tenima. Poszukiwanie informacji o jego chwilowym miejscu zamieszkania mamy rozpocząć w okolicach Vos, miasta położonego na południowy wschód od Tel Mora. Wyjątkowo rozmowni okażą się rolnicy, którzy wskażą nam obóz Ahemmusa (na północ od Vos) jako kolejny etap naszych poszukiwań. Tam dowiemy się, że idąc na północ (poprzez jedną wyspę), a później północny - zachód (dwie kolejne) w końcu, na drugiej wyspie, po jej północnej stronie odnajdziemy jaskinię Shallit, w której schronił się Rels Tenim. Wraz z drużyną przebywa w wyższej części jaskini. Aby się do niej dostać należy wznieść się na półkę skalną naprzeciw wejścia. Wewnątrz możemy znaleźć duże ilości mikstur wznoszenia i lekkości, magiczną broń, a także jedno z wejść do grobowca rodziny Drethan. Tam na palcu Marary czeka na nas kolejny wartościowy, magiczny przedmiot.

Jaskinie Dunirai

Wynagrodzenie: 500 septimów

Hrundi kieruje nas z dostawą sujammy do jaskiń Dunirai na południowy - wschód od Upiornej Bramy. Butelki mamy oddać Nelacarowi.

Eskorta dla Sondale z Shimmerene

Wynagrodzenie: 500 septimów

Kolejna badaczka poprosiła gildię o eskortę. Najwyraźniej uznano, że jedna osoba całkowicie jej wystarczy. Oczywiście, to nas Hrundi wysyła do Telasero, pomiędzy Suranem, a pomostem dla łazika w pobliżu Molag Mar (Na szczęście, dla pomocy zaznaczył nam ruiny na mapie). W ich wnętrzu na dolnym poziomie czeka na nas Sondale Shimmerene.

Wymierzenie sprawiedliwości Engaerowi

Wynagrodzenie: 1000 septimów

Hrundi zleca nam zabicie Engaera. Możemy go odnaleźć w górnej wieży Tel Naga w Sadrith Mora. Chociaż wewnątrz pozwalają nam otwierać zamki, raczej nie patrzą zbyt przychylnie na agresywne zachowania. Dlatego, najlepiej sprowokować Engaera do ataku. Jeżeli nie jesteśmy pewni naszych zdolności perswazyjnych, powinniśmy postarać się wziąć ze sobą odpowiedni zwój, np. Prowokujący Dotyk, który znajdziemy u Uleni Heleran w Gildii Magów w Sadrith Mora lub Zwój Prowokacji Mondena u Audeniana Valiusa w strefie Telvani w Vivek.

Odnalezienie kopalni jaj Pudai

Wynagrodzenie: 10000 septimów

Hrundi prosi nas o odnalezienie kopalni Pudai. W jej wnętrzu, w leżu królowej, ma znajdować się 7 złotych jaj. Ze względu na ich ciężar, wygodne może okazać się zostawienie części swojego dobytku w gildii przed wyruszeniem na poszukiwania. Można też skorzystać z czaru oznaczenia. Jaskinie odnajdziemy na wysokości Ald Redaynii, nie wiele ponad linią przechodzącą przez Vas i obóz Ahemmusa.

Vivek

Siedziba gildii mieści się w najwyższej części Dzielnicy Przybyszów.

Odzyskanie pierścienia

Wynagrodzenie: 100 septimów

Lorbumol gro Aglakh, który ma nam wydać parę rozkazów nakazuje nam przyniesienie mu Nasyconego Pierścienia Lekkości. Przedmiot ten znajduje się w posiadaniu Nar gro Sagrampha. Odnajdziemy go na placu głównym Hlalu, spacerującego w najwyższej części kantonu.

Uciszenie Żabiego Jęzora

Wynagrodzenie: 500 septimów

Lorbumolowi gro-Aglakh zależy na uciszeniu Żabiego Jęzora. Odnajdziemy go w dolnej części budynku „Pod Szczurem i Garnkiem”, w południowo - wschodnim krańcu Ald’ruhn. Jeżeli zapragniemy okazać mu dobre serce, możemy zgodzić się na jego propozycję i pozwolić mu odejść. Raz jeden dobry uczynek nie odbije się na naszej kieszeni.

Zabicie Dro’Sakhara

Wynagrodzenie: 500 septimów

Po raz kolejny otrzymujemy bardzo przyjemne zadanie usunięcia mieszkańca Morrowind. Nieszczęśnikiem jest Dro’Sakhar, zamieszkujący kanał południe - dwa w dzielnicy św. Olms’a.

Spłata długu Livielle Stoine

Wynagrodzenie: 1000 septimów (+ koszt 2000 septimów)

Lorbumol gro-Aglakh prosi nas o wymuszenie zwrotu długu od Livielle Stoine. Odnalazłszy ją w „Pod Szczurem i Garnkiem” w Ald’ruhn zostaniemy uraczeni wzruszającą historią o jej bracie i braku pieniędzy. Nie pomogą ani groźby, ani przekupstwo, ani zabójstwo. Pieniędzy nie dostaniemy. Jedyny sposób na uszczęśliwienie naszego zleceniodawcy jest samodzielne spłacenie długu. (2000 septimów!) Odnajdując brata Livielle, możemy na szczęście odzyskać 1000 septimów.

Zabicie Andrarii Vandaci

Wynagrodzenie: 500 septimów

Lorbumol gro-Aglakh nauczony już, że dobrze wychodzi nam zabijanie, zleca nam kolejną egzekucję. Tym razem naszym celem staje się Adraria Vandaci z Magazynu Biura Spisów i Podatków w Seyda Neen. Do budynku możemy wejść od strony północnej, zależnie od szczęścia płacąc karę, lub od południowo wschodniej (Wtedy przyda nam się czar lewitacji). Wewnątrz czeka na nas uparty strażnik. Najlepszym sposobem na ominięcie go, jest uśmiercenie. Będzie nas to kosztowało około 40 septimów, ale żywy nie pozwoli na zabicie Andrarii Vandaci.

Zabicie Rufinusa Alleiusa

Wynagrodzenie: 1000 septimów

Ostatnie zlecenie od Lorbumol gro-Aglakh polega na zamordowaniu Rufinusa Alleinus’a. Odnajdziemy go w Ebonhart, w budynku Komnat Wielkiej Rady. Chociaż nie przebywa sam w pokoju Komisji Cesarskiej, możemy go zaatakować nie obawiając się konsekwencji.

Zabicie przywódców Gildii Złodziei - zadanie od Sjoringa Kamienne Serce

Wynagrodzenie: brak

Zadanie składa się z trzech części. Każda z nich polega na wyeliminowaniu członków Gildii Złodziei w inny mieście. W Sadrith Mora możemy znaleźć ich w Oberży Sprośnej Muriel. Tam, do walki przydatna może się okazać ochrona przed paraliżem. W Balmorze odnajdziemy naszą ofiarę (Sjoring Kamienne Serce zależy głównie na śmierci Hasiego Słodkie Usta) w Gospodzie Przy Południowym Murze. Aengotha odnajdziemy w Ald’ruhn w „Pod Szczurem i Garnkiem.”

Zabicie arcyzłodzieja - zadanie od Sjoringa Kamienne Serce

Wynagrodzenie: brak

Jest to ostatnie zadanie w Gildii Wojowników. Polega na zabiciu Jima Stacey’a. Znajdziemy go w kanałach Dzielnicy Przybyszów, w księgarni Simine Fraline. Przydatne mogą okazać się czary otwierające zamki na 75 poziomie. Po powrocie do Sjoringa Kamienne Serce, zostajemy uznani przez niego za jedynego liczącego się konkurenta i zmuszeni do walki o przywództwo.


Saraj.
komentarz[34] |

Komentarze do "Zadania w Gildii Wojowników"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda

aktualnie nie jest prowadzona żadna ankieta


   Top 10
   Kody do Morro...
   Zbroje
   Trenerzy
   Kody do Obliv...
   Niezbędnik ło...
   Zadania wątku...
   Zadania w Gil...
   Deadryczne ru...
   Zadania w Gil...
   Miasta

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.028013 sek. pg: