..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Profesje



Agent

Agenci zajmują się zdobywaniem wiadomości i dezinformacją przeciwnika. Oprócz szkolenia w dziedzinach typowo złodziejskich są także mistrzami w samoobronie. Dobry agent jest cichy, przebiegły i samowystarczalny.

Główne Umiejętności: Retoryka, Skradanie Się, Akrobatyka, Lekki Pancerz, Krótkie Ostrze
Poboczne Umiejętności: Handel, Iluzja, Bez Zbroi, Przywołanie, Tarcza
Pierwszorzędne Atrybuty: Osobowość, Zwinność
Specjalizacja: Spryt

Akrobata

Akrobaci to zwyczajowe, łagodne określenie dla grupy wysportowanych włamywaczy, którzy potrafią dostać się w miejsca nieosiągalne dla zwykłych złodziei. Jak wszyscy rabusie, również i oni polegają w znacznej mierze na zwinności i niewykrywalności.

Główne Umiejętności: Akrobatyka, Atletyka, Celność, Skradanie Się, Bez Zbroi
Poboczne Umiejętności: Retoryka, Lekki Pancerz, Walka Wręcz, Przemiana, Włócznia
Pierwszorzędne Atrybuty: Zwinność, Wytrzymałość
Specjalizacja: Spryt

Barbarzyńca

Barbarzyńcy to dumni przedstawiciele dzikich plemion stepowych i górskich. Zwykle są prostolinijni i nieokrzesani. Traktują przemoc jako jedyne wyjście z trudnych sytuacji. Mimo to, ich męstwo i wojenny kunszt czynią z nich znakomitych wojowników.

Główne Umiejętności: Topór, Średni Pancerz, Broń Obuchowa, Atletyka, Tarcza
Poboczne Umiejętności: Akrobatyka, Bez Zbroi, Celność, Lekki Pancerz, Płatnerstwo
Pierwszorzędne Atrybuty: Siła, Szybkość
Specjalizacja: Walka

Bard

Bardowie to wędrowni śpiewacy i gawędziarze. Choć bitwy traktują zwykle jako źródło inspiracji dla swych pieśni, wędrowny poeta oprócz pióra musi także władać mieczem, jeśli nie chce zakończyć żywota w żołądku napotykanych na szlaku bestii.

Główne Umiejętności: Retoryka, Alchemia, Akrobatyka, Długie Ostrze, Tarcza
Poboczne Umiejętności: Handel, Zabezpieczenia, Zaklinanie, Iluzja, Średni Pancerz
Pierwszorzędne Atrybuty: Osobowość, Inteligencja
Specjalizacja: Spryt

Czarownik

Czarownicy bywają traktowani jako podrzędna kasta Magów, choć w rzeczywistości należałoby raczej nazwać ich Magami-specjalistami. Czarownicy są bowiem mistrzami w sztuce przyzywania i zaklinania. Często spotyka się ich w towarzystwie podległych im ożywieńców lub daedrycznych służących.

Główne Umiejętności: Zaklinanie, Przywrócenie, Mistycyzm, Zniszczenie, Przemiana
Poboczne Umiejętności: Iluzja, Krótkie Ostrze, Celność, Średni Pancerz, Ciężki Pancerz
Pierwszorzędne Atrybuty: Inteligencja, Wytrzymałość
Specjalizacja: Magia

Inkwizytor

Inkwizytorzy poświęcają swe życie walce z wynaturzonymi praktykami czarnej magii. Są wyszkoleni w dziedzinie walki wręcz, magii i niewykrywalności. Naturalnymi przeciwnikami inkwizytorów są wampiry, wiedźmy, czarnoksiężnicy i nekromanci.

Główne Umiejętności: Przywołanie, Zaklinanie, Alchemia, Lekki Pancerz, Celność
Poboczne Umiejętności: Bez Zbroi, Mistycyzm, Skradanie Się, Tarcza, Broń Obuchowa
Pierwszorzędne Atrybuty: Inteligencja, Zwinność
Specjalizacja: Magia

Łotr

Gdziekolwiek pojawiają się kłopoty i możliwość łatwego wzbogacenia się, tam będą i przedstawiciele tej klasy. Łotr nie może równać się w bezpośrednim starciu z Rycerzem lub Wojownikiem, ale jego spryt i żyłka kupiecka pozwalają mu czerpać korzyści tam, gdzie inni obeszliby się smakiem.

Główne Umiejętności: Krótkie Ostrze, Handel, Topór, Lekki Pancerz, Walka Wręcz
Poboczne Umiejętności: Tarcza, Długie Ostrze, Atletyka, Średni Pancerz, Retoryka
Pierwszorzędne Atrybuty: Szybkość, Osobowość
Specjalizacja: Walka

Łucznik

Łucznicy to mobilna podgrupa wojowników, specjalizująca się w walce na dystans. Łucznicy ostrzeliwują nieprzyjaciela przez dłuższy czas, nie pozwalając mu zbliżyć się na odległość dogodną do bezpośredniego ataku.

Główne Umiejętności: Celność, Długie Ostrze, Tarcza, Atletyka, Lekki Pancerz
Poboczne Umiejętności: Bez Zbroi, Średni Pancerz, Skradanie się, Włócznia, Przywrócenie
Pierwszorzędne Atrybuty: Zwinność, Siła
Specjalizacja: Walka

Mag

Dla większości magów nauka jest celem samym w sobie, choć zdarzają się osobnicy, którzy ze swych umiejętności czerpią bardziej wymierne korzyści. Choć magowie to bardzo niejednolita grupa, mają swój wspólny mianownik: umiłowanie nauk magicznych.

Główne Umiejętności: Mistycyzm, Zniszczenie, Przemiana, Iluzja, Przywrócenie
Poboczne Umiejętności: Zaklinanie, Przywołanie, Krótkie Ostrze, Alchemia, Bez Zbroi
Pierwszorzędne Atrybuty: Inteligencja, Siła Woli
Specjalizacja: Magia

Mag Bitewny

Specjalna grupa magów wyszkolona zarówno w tajnikach magii jak i konwencjonalnej sztuce wojennej. Magowie bitewni nie są tak wszechstronni jak ich koledzy po fachu, ale rekompensują to sobie prawdziwym mistrzostwem w dziedzinie magii ofensywnej.

Główne Umiejętności: Przemiana, Zniszczenie, Przywołanie, Topór, Ciężki Pancerz
Poboczne Umiejętności: Mistycyzm, Alchemia, Zaklinanie, Długie Ostrze, Celność
Pierwszorzędne Atrybuty: Inteligencja, Siła
Specjalizacja: Magia

Mag Zbrojny

Magowie zbrojni to najemnicy, służący zwykle w mniejszych oddziałach cesarskiej armii. Znakomicie łączą oni zdolności magiczne z umiejętnością walki klasycznym orężem. Weterani tej klasy cieszą się opinią znakomitych najemników i poszukiwaczy przygód.

Główne Umiejętności: Tarcza, Przywrócenie, Długie Ostrze, Zniszczenie, Przemiana
Poboczne Umiejętności: Broń Obuchowa, Topór, Średni Pancerz, Zaklinanie, Alchemia
Pierwszorzędne Atrybuty: Siła Woli, Wytrzymałość
Specjalizacja: Magia

Mnich

Mnisi to specjaliści od walki bez użycia broni i pancerza. Dzięki swej zręczności i ruchliwości mnisi potrafią w razie potrzeby pozostawać niezauważeni nawet dla czujnego obserwatora. Potrafią sobie również radzić z wszelkiego rodzaju lekkim orężem.

Główne Umiejętności: Walka Wręcz, Bez Zbroi, Atletyka, Akrobatyka, Skradanie Się
Poboczne Umiejętności: Tarcza, Broń Obuchowa, Przywrócenie, Celność, Lekki Pancerz
Pierwszorzędne Atrybuty: Zwinność, Siła Woli
Specjalizacja: Spryt

Nocny Łowca

Nocni łowcy to kasta magów, którzy specjalizują się w cichej walce na tyłach wroga. Przedstawiciele tej klasy nie cieszą się zbyt dobrą opinią, gdyż większość z nich to złodzieje, skrytobójcy i tajni agenci wywiadu.

Główne Umiejętności: Mistycyzm, Iluzja, Przemiana, Skradanie Się, Krótkie Ostrze
Poboczne Umiejętności: Lekki Pancerz, Zabezpieczenia, Celność, Bez Zbroi, Zniszczenie
Pierwszorzędne Atrybuty: Siła Woli, Szybkość
Specjalizacja: Magia

Paladyn

Ciężkozbrojni wojownicy posługujący się magią i walczący w imię szczytnych idei bywają nazywani Paladynami. Paladyni parają się zwykle walką z potworami i złoczyńcami. Zajęcie to, choć niebezpieczne, bywa czasami bardzo intratne.

Główne Umiejętności: Broń Obuchowa, Długie Ostrze, Zniszczenie, Ciężki Pancerz, Tarcza
Poboczne Umiejętności: Przywrócenie, Alchemia, Średni Pancerz, Płatnerstwo, Walka Wręcz
Pierwszorzędne Atrybuty: Zwinność, Siła
Specjalizacja: Walka

Pielgrzym

Pielgrzymi to podróżnicy poszukujący prawdy i duchowego oczyszczenia. Lata wędrówek przez niebezpieczne pustkowia nauczyły ich biegle władać wszelkiego rodzaju orężem i pancerzami, a także posługiwać się magią. Obycie w większych miastach Cesarstwa rozwinęło u nich żyłkę kupiecką i zdolność przekonywania napotkanych osób.

Główne Umiejętności: Retoryka, Handel, Celność, Przywrócenie, Średni Pancerz
Poboczne Umiejętności: Iluzja, Alchemia, Tarcza, Walka Wręcz, Krótkie Ostrze
Pierwszorzędne Atrybuty: Osobowość, Wytrzymałość
Specjalizacja: Spryt

Rycerz

Charakterystyczną cechą wszystkich rycerzy jest szlacheckie pochodzenie i związane z tym obycie na monarszych dworach. Rycerze postępują zwykle w zgodzie z zasadami rycerskiego kodeksu honorowego. Oprócz sztuki wojennej, przedstawicielom tej klasy nie obca jest sztuka leczenia i zaklinania.

Główne Umiejętności: Długie Ostrze, Topór, Retoryka, Ciężki Pancerz, Tarcza
Poboczne Umiejętności: Przywrócenie, Płatnerstwo, Zaklinanie, Handel, Średni Pancerz
Pierwszorzędne Atrybuty: Siła, Osobowość
Specjalizacja: Walka

Skrytobójca

Skrytobójcy zajmują się cichym likwidowaniem niewygodnych osób. Ofiara ginie zwykle zastrzelona z ukrycia lub zasztyletowana w tłumie ludzi. Skrytobójcy mogą być zarówno bezlitosnymi mordercami jak i agentami instytucji stojących na straży prawa i porządku.

Główne Umiejętności: Skradanie się, Celność, Lekki Pancerz, Krótkie Ostrze, Akrobatyka
Poboczne Umiejętności: Zabezpieczenia, Atletyka, Tarcza, Długie Ostrze, Alchemia
Pierwszorzędne Atrybuty: Szybkość, Inteligencja
Specjalizacja: Spryt

Uzdrowiciel

Uzdrowiciele to specjalna kasta magów, którzy składają przysięgę uzdrawiania rannych i leczenia chorych. W obliczu niebezpieczeństwa Uzdrowiciele posługują się magią obronną, do przemocy uciekając się wyłącznie w sytuacjach krytycznych.

Główne Umiejętności: Przywrócenie, Mistycyzm, Przemiana, Walka Wręcz, Retoryka
Poboczne Umiejętności: Iluzja, Broń Obuchowa, Lekki Pancerz, Alchemia, Bez Zbroi
Pierwszorzędne Atrybuty: Siła, Osobowość
Specjalizacja: Magia

Wojownik

Wojownicy to profesjonalni żołnierze, najemnicy i poszukiwacze przygód powszechnie spotykani w całym Cesarstwie. Walczą różnymi rodzajami oręża, noszą każdy rodzaj pancerza. Przedstawiciele tej klasy to wytrzymali, zaprawieni w boju weterani licznych bitew.

Główne Umiejętności: Długie Ostrze, Średni Pancerz, Ciężki Pancerz, Atletyka, Tarcza
Poboczne Umiejętności: Płatnerstwo, Broń Obuchowa, Topór, Włócznia, Celność
Pierwszorzędne Atrybuty: Siła, Wytrzymałość
Specjalizacja: Walka

Złodziej

Złodzieje zajmują się kradzieżą kieszonkową i włamaniami. W odróżnieniu od bandytów, którzy zabijają swoje ofiary, złodzieje stawiają na niewykrywalność i z reguły stronią od przemocy. Ich głównymi atutami są spryt i zręczność.

Główne Umiejętności: Zabezpieczenia, Skradanie się, Akrobatyka, Lekki Pancerz, Krótkie Ostrze
Poboczne Umiejętności: Celność, Atletyka, Handel, Retoryka, Walka Wręcz
Pierwszorzędne Atrybuty: Szybkość, Zwinność
Specjalizacja: Spryt

Zwiadowca

Zwiadowcy niepostrzeżenie przepatrują szlaki i śledzą poczynania oddziałów nieprzyjaciela. Przyparci do muru stosują zwykle taktyki partyzanckie, ostrzeliwując wroga z bezpiecznej odległości. W odróżnieniu od Barbarzyńców, Zwiadowcy rzadko kiedy kierują się impulsem chwili, zdając się raczej na taktykę i strategię.

Główne Umiejętności: Skradanie się, Długie Ostrze, Średni Pancerz, Atletyka, Tarcza
Poboczne Umiejętności: Celność, Bez Zbroi, Lekki Pancerz, Alchemia, Przemiana
Pierwszorzędne Atrybuty: Szybkość, Wytrzymałość
Specjalizacja: Walka


Decha.
komentarz[14] |

Komentarze do "Profesje"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda

aktualnie nie jest prowadzona żadna ankieta


   Top 10
   Kody do Morro...
   Zbroje
   Trenerzy
   Kody do Obliv...
   Zadania wątku...
   Niezbędnik ło...
   Deadryczne ru...
   Zadania w Gil...
   Zadania w Gil...
   Miasta

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.019575 sek. pg: