Szukaj |
>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
|
|
|
Wampiryzm
Jeśli chcemy, aby nasza postać zaraziła się wampiryzmem, musimy zostać ukąszeni przez wampira (należącego do jednego z trzech klanów: Berne, Quarra, Aundae.) Za ukąszenie uznawane jest otrzymanie obrażeń podczas walki. Jeśli ukąszenie doszło do skutku, dostajemy komunikat o zarażeniu chorobą Porphyric Hemophilia. Po trzech dniach, w czasie których możemy się wyleczyć, stajemy się wampirem.
Aby wyleczyć się z wampiryzmu musimy zrobić następujące rzeczy:
1) Zdobyć książkę - Wampiry w Vvardenfell tom Drugi – (znajdziemy ją u Jobashy w Vivek)
2) Udać się do Ołtarza Molag Bal (znajduje się on na północ od Suran) i porozmawiać w środku z Derar Hlevru. Po rozmowie z nim powinniśmy porozmawiać z posągiem. Niestety daedra da nam zadanie – musimy zabić jej córkę i jej kochanka. Po wykonaniu zadania mamy udać się do posągu, za którego sprawą zostaniemy uzdrowieni oraz otrzymamy odporność na wampiryzm. (Nigdy już nie będziemy wampirem )
Bycie wampirem ma swoje wady i zalety:
Wady:
- Obrażenia otrzymywane od słońca. Gdy chodzimy po świecie Morrowind w dzień otrzymujemy lekkie obrażenia od słońca i możemy z czasem zginąć. Pod wodą obrażenia są zmniejszone;
- Spanie nie przywraca straconego życia;
- Nikt z nami nie chce rozmawiać oprócz innych wampirów i magów.
Zalety:
- Jesteśmy niewrażliwi na choroby i paraliż;
- Otrzymujemy mniejsze obrażenia zwykłą bronią;
- Każdy klan wampirów ma jeszcze swoje bonusy;
- Bonus do współczynnika: Siła +20, Siła Woli +20, Szybkość +20;
- Bonus do umiejętności: Atletyka, Akrobatyka, Bez Zbroi, Walka Wręcz
Decha.
|
komentarz[21] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Wampiryzm" |
|
|
|
|
|
|
Sonda |
aktualnie nie jest prowadzona żadna ankieta
|
|
Top 10 |
ShoutBox |
|
|