..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
   » Ogólne

   » Rozgrywka

   Szukaj
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

Wampiryzm


Jeśli chcemy, aby nasza postać zaraziła się wampiryzmem, musimy zostać ukąszeni przez wampira (należącego do jednego z trzech klanów: Berne, Quarra, Aundae.) Za ukąszenie uznawane jest otrzymanie obrażeń podczas walki. Jeśli ukąszenie doszło do skutku, dostajemy komunikat o zarażeniu chorobą Porphyric Hemophilia. Po trzech dniach, w czasie których możemy się wyleczyć, stajemy się wampirem.
Aby wyleczyć się z wampiryzmu musimy zrobić następujące rzeczy:
1) Zdobyć książkę - Wampiry w Vvardenfell tom Drugi – (znajdziemy ją u Jobashy w Vivek)
2) Udać się do Ołtarza Molag Bal (znajduje się on na północ od Suran) i porozmawiać w środku z Derar Hlevru. Po rozmowie z nim powinniśmy porozmawiać z posągiem. Niestety daedra da nam zadanie – musimy zabić jej córkę i jej kochanka. Po wykonaniu zadania mamy udać się do posągu, za którego sprawą zostaniemy uzdrowieni oraz otrzymamy odporność na wampiryzm. (Nigdy już nie będziemy wampirem )

Bycie wampirem ma swoje wady i zalety:

Wady:
- Obrażenia otrzymywane od słońca. Gdy chodzimy po świecie Morrowind w dzień otrzymujemy lekkie obrażenia od słońca i możemy z czasem zginąć. Pod wodą obrażenia są zmniejszone;
- Spanie nie przywraca straconego życia;
- Nikt z nami nie chce rozmawiać oprócz innych wampirów i magów.

Zalety:
- Jesteśmy niewrażliwi na choroby i paraliż;
- Otrzymujemy mniejsze obrażenia zwykłą bronią;
- Każdy klan wampirów ma jeszcze swoje bonusy;
- Bonus do współczynnika: Siła +20, Siła Woli +20, Szybkość +20;
- Bonus do umiejętności: Atletyka, Akrobatyka, Bez Zbroi, Walka Wręcz

Decha.


komentarz[21] |

Komentarze do "Wampiryzm"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.


© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl


   Sonda

aktualnie nie jest prowadzona żadna ankieta


   Top 10
   Kody do Morro...
   Zbroje
   Trenerzy
   Kody do Obliv...
   Zadania wątku...
   Niezbędnik ło...
   Deadryczne ru...
   Zadania w Gil...
   Zadania w Gil...
   Miasta

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.040727 sek. pg: